polityka prywatności
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Hotelu Vega Katarzyna Marczak z siedzibą w Lęborku
1.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych Gości hotelowych i restauracji jest Hotel Vega Katarzyna Marczak z siedzibą w Lęborku przy ulicy Bohaterów Monte Cassino 9, NIP 6711549605, REGON 770965882
2.
Cele przetwarzania danych osobowych
Hotel przetwarza dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług hotelarskich. Dodatkowo, dane osobowe są przetwarzane w celach:
-
dochodzenie lub obrona przed ewentualnmi roszczeniami cywilnoprawnymi;
-
podatkowych i rozliczeniowych.
W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, hotel przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach.
Ponadto, hotel przetwarza dane osobowe Gości gromadzone przez monitoring hotelowy w celu zapewnienia bezpieczeństwa Gościom hotelowym i innym osobom przebywającym na terenie hotelu i restauracji.
3.
Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez hotel w celu obsługi składanych zapytań jest podjęcie działań przed zawarciem umowy o świadczenie usług hotelarskich lub restauratorskich (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez hotel w celu obsługi rezerwacja pokoju hotelowego, jest podjęcie działań przed zawarciem umowy o świadczenie usług hotelarskich (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez hotel celem realizacji usługi hotelarskiej jest umowa o świadczenie usług hotelarskich (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa przez monitoring jest ochrona jego żywotnych interesów oraz ochrona żywotnych interesów innych osób fizycznych, jak również usprawiedliwiony cel administratora (Art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4.
Podmioty, którym mogą zostać przekazane dane osobowe
Hotel przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
-
firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej;
-
firmom świadczącym usługi marketingowe;
-
firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego;
-
podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5.
Okres przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe:
-
pozyskane w związku ze składanymi zapytaniami, przez okres 30 dni.
-
pozyskane w związku z dokonaną rezerwacją – do dnia realizacji umowy o świadczenie usług hotelarskich;
-
pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych hotelu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później;
-
pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe;
-
pozyskane w związku z monitoringiem będą przetwarzane przez 5 dni od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte, chyba że z uwagi na szczególną okoliczność (np. wypadek, dochodzenie roszczeń cywilnoprawnych, postępowanie przewidziane przepisami prawem) konieczne będzie przechowywanie nagrania z monitoringu przez okres dłuższy.
6.
Prawa gościa w związku z przetwarzaniem danych osobowych
Każdy Gość posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych – dotyczy celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub realizacji umowy usługi hotelarskiej, a w zakresie, na który została wyrażona zgoda - posiada również prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie hotelu. W sprawach dotyczących danych osobowych można kontaktować się za pośrednictwem adresu email: rezerwacja@hotel-vega.pl.
7.
Uprawnienie do wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego
Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
8.
Wymóg podania danych osobowych
Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, numeru PESEL, numery telefonu adresu email oraz numeru rejestracyjnego pojazdu, w przypadku parkowania na terenie hotelu jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.
Ponadto brak podania danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, numeru telefonu, adresu email w przypadku rezerwacji pobytu bądź składania zapytań uniemożliwi hotelowi dokonania rezerwacji lub udzielenia odpowiedzi na zapytanie.
9.
Profilowanie danych osobowych
Hotel nie dokonuje profilowania.